Den resan hade ja kunnat vara utan

Ju mer som är sönder desto mer kan repareras, jag har haft eller har en del skavanker som tex broken heart, en lever som fått alldeles för mycket att dricka, trasiga muskelfibrer i benen osv men nu, nu är min stolthet sårad. Jag känner mig kränkt....grovt. Mitt läkarbesök idag för en längre tids krämpa ledde till diverse provtagning. Det var en resa jag hade klarat mig utan. Jag behöver inte gå in på detaljer men att ligga i fosterställning i ett hörn med tummen i munnen speglar nog bäst hur man känner nu...Isch!!!

Det är så jäkla gött å rättvist att se. Äntligen fick vi/HIF utdelning för sin offensiva satsning i årets allsvenska. Det är bara inte vackert att se på, det är även effektivt.....när chanserna slås dit. Jag hade nästan föredragit lir a´la Kalmar om det inte gått vägen igår. Dvs säckförsvar och sedan satsa precis allt på fasta situationer. Nej igår var det goooooood fotboll på olympia. Mer av den varan tack.

Sen var det killen som gjorde bort sig och bytte till sig eftermiddagspasset på jobbet när det är retur mellan United-Barcelona

Undertecknad tackar för sig, på återhårande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0