Hoppas Århus är redo för FC Svenmark anno 2008

Århus påstår sig vara redo. Röda mattan är på plats och det dansk/svensk/Svorsk/polska laget Svenmark skall göra entré. Av allt att döma kommer dansk TV3 i år hårdbevaka oss från ankomsten kl 18 på torsdagen ända till finalen på Lördag. Förfrågningar till vår talesman Nick Larsen har också kommit ang personliga intervjuer med oss spelare. Förhandlingarna pågår för fullt och det har även snackats om att sätta ihop en film som kommer att ha premiär till 5-års jubiléet nästa år.

Jag hade själv genrep i lördags och det flöt på alldeles utmärkt. Kan den formen hålla i sig kommer jag i år ta Århus bakifrån och framlänges. Det sägs ju att ett dåligt genrep ger bra premiär men ett grymt genrep ger troligen ett ännu bättre MBC i år. Allt är nu packat och klart. Väskor är levererade till arbetsplatsen och imorron kl 16 börjar min resa mot nya okända platser. En liten mjukstart med hotellnatt i Köpenhamn för att sedan explodera på både det ena å andra sättet väl framme. Det är i år vår egen Borelli som kommer frakta mig och svorsken till Århus...en ganska viktig uppgift faktsikt. Ja mina vänner, hur mycket tillgång till uppdateringar jag nu har fram till söndag vet jag inte så i värsta fall hörs vi inte förrän då. Nu ska alla fall jag ha roligt///Jonte

Kommentarer
Postat av: #77

Japp roligt kommer vi att få, men ska vi ut og käka eller nåt imorgonog ta en öl eller 2 kanske har snackat med k lite och sarika er också med på det men kan inte du bara ringa imorgon när du er i kph.
Mvh #77

2008-04-15 @ 22:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0