Hotell Excelsior låter flott........

Dåså, en båt och tågresa senare så fanns mottagningskommitéen på O´learys i Köpenhamn. Där satt chefen, Niklas Bergkvist, han styr över laget så därför hänger jag med han. Man vill ju ha speltid. Efter lite vitaminer på o´learys så var det dags att knalla bort till femstjärninga hotell Excelsior. Hotellet är vackert beläget strax intill Istedgade. För er som inte vet vad det är för gata...grattis, för er som vet.. ajja bajja. Vi har till vänster om oss den otrolige trevlige Madame Mim och till höger Mama Rosa. Mitt emot ligger Maxim... det kommer säkert bli bra detta.

Så va det då chefen, Niklas. Han är topp att ha med på dessa resor. Dels är han rätt rolig å dels har han koll på alla gratis sajter på internet så nu kollar vi på SM final i hockey. Niklas har dessutom rekat lite hos våra troligen största konkurenter i stundande turnering. Ja förutom vitaminerna då. Han har hittat deras akilleshäl alla fall...att ge Bobby Bergdahl nåt att dricka, det gillar han inte.

Nu är det dags att ta lite mer vitaminer och invänta lite danska lagkamrater. Pulsen är hög.........det känns som om MBC redan är igång. Tekning 09:20 på fredag,

By the way, jag visste du inte skulle lämna Å/K Martin Bramsell. Att dom ens försökte di blåe. Du e min kung, Vi är kungar i vårt skåneland!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0