Jag skyller allt på Mickes tandborste

Det har nu gått ett par dagar sen den senaste dizzen å man börjar komma på fötter igen å må fint. Med lite distans till det hela har jag nog kommit fram till vad som kan vara grunden till mitt problem. För en tid sen hade jag min ohängde vän Mikael på besök...han bestämde sig för att slagga kvar å planterade sin tandborste strategiskt bredvid min och där står den kvar än idag. Måste säga det ser mäkta misstänkt ut och lite grann skulle man kunna ta det som sambovarning. Det är denna tandborste mina dejter ser och tror då att jag redan har nån. Jag har alltså på värsta CSI vis minimerat de misstänkta till två stycken. De skyldiga är antingen Micke eller Tandborsten.
 Vem av dessa två är den skyldige ??

Anyways, jag vet inte om jag skriver om mina löprundor och träningar bara för att man så gärna vill berätta att man inte ligger på latsidan eller om det faktiskt är så att jag inte har ett smack annat att rapportera om. Jag har i alla fall idag varit iväg på en löpis igen, femte träningsdagen i rad för övrigt. Det gäller nu att fylla på depåerna igen och det skall jag göra ikväll tillsammans med nämnde Micke samt Båstadligan. På menyn står en hel del B-vitaminer.

Jag måste också erkänna när jag har fel. Warberg till final med 3-0 i matcher, den fick jag in. Jag trodde dock på Täby med 3-2 i matcher å det fick jag äta upp. Med facit i hand tror jag alla fall det här kommer bli en grym final. Warberg vinner den...det både hoppas och tror jag.

Avslutningsvis har jag två frågor som jag hoppas få svar på. Sumo, lever du?? Är lite orolig när det e så tyst från dig.
Fråga två lyder som följer, hur många sjukanmälningar trillade in i Ängelholm med omnejd igår???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0