Nyhetstorka på Norra stenbocks

Det har nu gått tre dagar sedan jag kom hem från årets hittills?? roligaste happening. Jag känner mig ungefär som killen på bilden. Det är synd att efter varje gång man haft otroligt kul så sitter man efteråt hemma och är sanslöst uttråkad har snudd på ångest. Ska det kosta det för att ha kul så stannar jag hemma nästa gång.

I ett vilt försök att hålla mig vaken efter jobb idag har jag käkat gourmet (makaroner & köttbullar). Jag har även roat mig med att kolla på Hammarby-Elfsborg. Det mest spännande i första halvlek var utan att överdriva att kolla om man kände nån på läktaren. Hammarby hade ett skott i ribban i slutminuterna av första halvlek och kommentatorn skrek så jag höll på att få hjärtattack...spännande värre. Samtidigt har mina HIF killar en ganska trist afton i Kalmar, i skrivande stund underläge med 4-2 och den grymma och hoppfulla starten börjar mer och mer likna de senaste 9 åren då man mest blir sne på att dom inte kan vinna matcher trots övertag. Jag får trösta mig med att i nästa match kan det inte gå fel då två av mina favoritlag United och Barcelona möts. Måste jag välja så får det ändå bli Come on United!!!!!

Till nåt lite trevligare..... Vädret, helt underbart. Alla uteserveringar har börjat plocka frm grejjerna och häromdan va det fullsatt när jag åkte förbi fyllerondellen nere vid sundsbussarna. Läge att ta fram hojjen och putsa lite. Premiärtur i veckan hoppas jag.

Nu by the way.... live from Barcelona. I andra minuten straff United........som bränns.....det rullar på!!!!!

//snakkes

Kommentarer
Postat av: Filip

Sinnessjukt bra väder! Ny bloggadress btw! www.fillepipe17.blogg.se

2008-04-24 @ 11:48:57
URL: http://fillepipe17.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0