Utan skrammel i brallorna blir man hemlös

Mhm, då satt man här, men ändå inte. Sitter liksom litegrann i fel lägenhet. FIdde tog mig till sitt hjärta å bjussa på soffa inatt.....varför??? Mina hemnycklar ligger i andra brallorna ute i Kvidinge.

Det var en makalös kväll igår faktiskt. Priser delades ut till höger å vänster... har inte så bra koll där men jag stukade nog handleden när ja applåderade alla fall. Dom brukar säga det, håll min stol daneborn, jag ska bara å upp å hämta mitt pris *L* (Stulet skämt).
Igår dreglades det rejält... över Katta Norlöv å över Fidde Persson...dom två skulle kunnat tjäna pengar på att signera diverse kroppsdelar igår.

Jag får passa på att önska Flua välkomen ombord. Har inte sett grabben sen vi spelade i FCH ihop, då vägde han cirkus 52 Kg. Undrar om han lagt på sig lite. Oavsett så minns jag att denna kille har en gedigen bakgrund som skådespelare. Jag såg aldrig filmen men det va ett sjukt coolt omslag. Dessutom lär nu Fidde Persson få konkurrans som hetast i laget. Tror det e en liten modell åxå nämligen. Det betyder att man numer inte längre e topp tio. Jag har dock utökat listan till de 20 hetaste så man e me ännu.


Det hade onekligen varit skönt att ligga i sin egen soffa just nu. Fil å flingor haglar inte direkt på hotell fidster.
Jag kan åxå meddela att iom Micke Erikssons inflytt på Norra Sgtenbocksgatan så har lite förändringar skett. Bl.a har kommunen sänt ut ett brev om namnbyte på gatan, den kommer från 1 Juli 2008 heta Looserstreet istället. Jag Tror Fidde klarar sig för han har inte Norra som gatuadress, han har dock en fin vy utöver looserstreet...suck å ve.

Det skall avslutas me nåt positivt eller hur. Jag glömde nycklarna i Kvidinge, det betyder att jag kör cabbe idag....Måste ju hämta dom...tack Fidde!!!

Detta avlutar dagens osanningar//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0