Varför är inte Aftonbladet på plats en sån här kväll??

Vilken dag, flaggorna vajjade i skyn och skumpan låg på kylning. Hemma satt jag i min soffa, spänd och nervös men framförallt otroligt förväntansfull. Klockan slog 18:30, då hände det. Det började trilla in lite gäster och ca en kvart senare satt vi där. Tre förvirrade pojkar och FEM!!!!!! Jag säger 5 st otroligt fina, snygga, söta trevliga tjejer. Jag ville berätta för hela världen men ingen skulle ju tro mig. Vi tre grabbar va lika kloka, det tog oss två timmar och ett antal b-vitamin påfyll att komma till sans och förstå. Tyvärr har jag inga bindande bevis på denna kväll men jag räknar kallt med att ni tror mig.....en fråga bara. Var sjutton håller Aftonbladet hus en sån kväll. Vi snackar ett scoop, förstasidestoff.

Det var Cardan som fick äran att få besöket den här kvällen. Jag kan konstatera att min skada nu är helt läkt då jag testade benet ordentligt, non stop i fyra timmar faktiskt sånär som på lite vätskepauser. Denna kväll måste återupplevas och jag hoppas alla som var med är med nästa gång åxå, jag hoppas verkligen!!!!

Trots alla trevligheter i helgen så har jag lite sorg i hjärtat. Jag skulle idag vilja be er alla som läser detta att ta en liten stund och hedra lilla Engla som blivit berövad sitt liv. Ta en liten stund och skriv en liten kommentar, det är både Engla och hennes familj värda efter en sån tragisk händelse.

Kommentarer
Postat av: #77 johan

Bra skrivit jonas,
ja det är för jävligt ja det är en konstig värd i man lever i.

ses på tors.

2008-04-14 @ 15:37:48
Postat av: #23

Tack Mizzy, jag hade iofs räknat med att fler kände sympati av de 70 talet som besöker min blogg om dagarna.

2008-04-14 @ 15:40:34
Postat av: Elina

Jag tackar för en mycket trevlig kväll i lördags, nästa gång vill jag vara med hela vägen :)

Vi skänker en tanke till Engla o hennes anhöriga!

Ha en skön kväll, njut av det fina vädret!

2008-04-14 @ 16:04:59
Postat av: Lina

Ja, den fan som gjorde det är inte värd skit i mina ögon. Jag hoppas han får ett långt o plågsamt liv den jäveln.. Kan inte ens föreställa mig hur hemskt det måste vara som förälder att uppleva en sån här tragedi. Stackars människor..

2008-04-14 @ 16:49:44
URL: http://lunalainen.blogg.se
Postat av: Laura from north

jag tänder ett ljus.. tack för att du är den fina omtänksamma killen som bryr dig om andra och känner med andra...
Kram

2008-04-14 @ 22:50:32
Postat av: Pernilla

Vi tände ljus för Engla igår, tillsammans med många andra i Sverige. Våra tankar går till Englas familj och till Engla. Nu hoppas man mest på att fler familjer kan få svar på sina frågor om saknade/mördade döttrar, så att även de kan få en smula ro i sinna sinnen.

2008-04-15 @ 11:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0