Varför står sängarna så tätt??

Det är inte alltid en fördel att umgås med kapten. Min kapten tex tyckte att även om vi va på återträff med törstiga danskar igår så var det väckning a´la armén kl 07:30 imorse. Att vakna upp en meter från denne kille som för övrigt morgonen till ära hade rest tält!!!!! Ja det är sådana grejjer som märker en för livet. Jag hoppas lite sjysst hotellfrukost skall kunna råda bot på detta.

Vi hade igår ett extrainsatt årmöte på O´learys i Köpenhamn. Vi klubbade bland annat igenom ett namnbyte. Vi kommer nu gå under det mer internationella namnet Lokomotiv Svenmark, egentligen mest för att våra u-lands spelare från Polen ska känna sig bekväma och tillfreds. Vi har också under detta möte kommit fram till att Martin Erichsen måste hållas hårt. Jag var tvungen att via sms igår vara lite tuff mot han för att han inte skulle mygla sig från mötet. Smset tog skruv och han infann sig några minuter efter mina väl valda ord. Undrar om inte jag skulle vara kapten istället.
(Det var hårda papper på mötet igår)

Det blev i vanlig ordning rusning tillbaka till rummet efter fruskot med tillhörande kaffe. Jag förlorade denna rusning och efter att ha hört känsloyttringarna innifrån WC så är jag helt ärligt lite nervös.

Jag satt och funderade vid frukosten var Niklas får allt ifrån, skämt och limerickar haglar liksom. Och en sak till, varför vill han ha en vikvägg mellan våra sängar??? Jag kallar honom numer för tältpinnen!!!

Kommentarer
Postat av: Melle

Tjena D-born. Skulle kolla lite pa akibs sida och sag att du fatt ett lukurativt kontrakt till nasta sasong... Trevligt sager jag. Lycka till med turneringen och forsok inte hamna i slagsmal pa lagfesten som studar... hehe /Martin Meltzer fran ett stokigt Kairo.

2008-04-18 @ 20:00:11
URL: http://melleboy.blogg.se
Postat av: Olles mamma

Ha ha, låter som att du har fått en riktigt sund rumskompis..
Hur går det med själva matcherna då? Här hemma missar du ett tungt pass med stenförflyttning, kallt att dricka och invignng av grillen.. Vi får hit fyra frivilliga kämpar, men vi kan spara några stones till dig också;)
Ha det super!!

2008-04-18 @ 22:33:40
Postat av: Lasse K på hemmaplan

Räknar iskallt med att allt dokumenteras och videofilmas så att jag kan ta del av årets MBC i efterhand!

2008-04-18 @ 23:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0