Slår Sumo mig i spåret slutar jag!!!

Just nu känns det som jag e inne i ett enormt flow. Allt flyter på å då menar jag verkligen allt. När tom vinlotteriet går min väg sitter jag å funderar på om ja inte ska slänga in en enkelrad på lotto i veckan. Allt under en mille i vinst vore ju ett hån.

När jag idag gjorde min dagliga tur på Sveriges bästa hemsida fick jag mig en enormt glad överraskning. Sumo är tillbaka, han e vass, het och otroligt sugen. Det gläder mig mycket inte bara att han bloggar igen utan även att jag såg det fanns ett sug från Sumo att delta i lite löpträning, jamen det betyder ju att ja inte kommer ligga sist i spåret den här säsongen.

Jag har nu när jag går in i säsong tre i ÅK för första gången fått en riktig ovän i laget, ingen av de gamla stötarna utan en pojke vid namn Bobby Sjögren, han svarade fel på frågan vilken blogg han föredrog vilket gör mig väldigt förgrymmad. Jag kanske skulle använda min nyvunna mandat i styrelsen och ta tag i detta, eller bara va den store mannen och önska Bobby samt alla andra nyförvärv välkomna. Det e nog åxå läge att förvarna er alla att det mesta ni säger snappas upp och hamnar här va det lider.

På tal om gocart, när 2008 började trodde jag aldrig att jag i början på juni skulle gå på väla med en underbar tjej och hennes två trevliga tonårskillar. Inte heller att en liten charmig sjuårig Filippa skulle få mig att hoppa hopprep så svetten rann. Det är dock verklighet så det e nog dax för lille Jonte att inkassera vuxenpoäng.
(Med lite träning så, jobbigt e det alla fall)

Kommentarer
Postat av: kungen av looserstreet

vuxenpoäng får man när man fyllt 35 junioren*L*,nu är det bara 4 dagar kvar äntligen börjar EM på lördag,värm upp 42.an,årskort i soffan har jag redan*L*,ladda med porre så står jag för larren.

2008-06-03 @ 19:07:26
Postat av: #23

För er som inte förstår så e porre popcorn

2008-06-04 @ 07:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0