En kontaktannons kanske är svaret

Jag är en ljus kille, inte för hög, inte får låg, inte för bred, inte för smal. Jag är inte heller för gammal och jag är inte för ung. Lagom inkörd skulle man kunna säga. Jag är kanske lite hård utåt men när du väl kommit igenom min plåtliknande sköld så är jag väldigt mjuk och go att ha att göra med. Jag gillar musik och vara ute i naturen. Jag ogillar kyla men är fullt funktionell även på vintrarna. Jag kräver mycket omsorg och tar du hand om mig kommer jag aldrig svika dig.

Du är ljus mörk eller rödhårig, det spelar ingen roll. Smal eller tjock, fräknar eller finnar. Det spelar heller ingen roll. Du är rökfri för det tål jag inte. Du är varsam och du skall som dom säger kunna "handle a stick" det är ett måste. Du kommer till mig när du behöver mig och jag kommer alltid finnas där för dig om du tar väl hand om mig.

Stämmer du in på detta ?? Då kanske det är du som skall köpa mig//Svar till SUN 989.

På jobbet nu är det highlife. Vi håller på att renovera så det är ett jäkla liv på dagarna. I tillägg så är inte ventialtionen igång så det är nån form av bastuliknande värme härinne på kontoret. Nu klagar jag absolut inte. Värme är livet och likt min bil som söker ny här ovan så ogillar jag starkt kyla. Kanske luktar man inte hallon ikväll på afterworken men det ska nog ha mindre betydelse eftersom jag är charmig som få. Kvällens övningar är också ett litet genrep inför morgondagens stora utmaning.

Ja som sagt, imorgon har Bramsell beställt gott humör och en massa garv i Båstad. Ett erbjudande jag naturligtvis inte kunde motstå eftersom jag är svag för den killen samt tycker det e rätt kul att träffa folk man aldrig sett innan....speciellt efter lite b-vitaminer. Det är åxå ett värdsklass upplägg på morrondagen då det hela börjar i en brassestol i västra karup där Fidde Perssons klippankrigare ska spela sambafotboll i nån div 4 serie. Detta ser jag verkligen fram emot, jag har hört att han har teknik som Zlatan, är snabb som Ribinho och stark som Super Mac. Känn ingen press grabben men vi förväntar oss underhållning a´la VM -94.

Sverige-Danmark 8-1, å nu e kronorna grymma igen. Absolut inte grundat på det resultatet men ni minns va ?? Minst semifinal.

På återhörande!!!!!

Kommentarer
Postat av: grismun på looserstreet

jag räknar med en uppföljning ang matchen i östra karup

2008-05-11 @ 19:05:31
Postat av: sarika

Hej dearest, jag blir næstan oxå intresserad av dig, vilken fin kontaktannons:).
Kan jag skicka den till två av mina kompisar?
Ær det et problem att en av tjejerna bor i Peking? (Norrkøping)
Kramar sarika

2008-05-27 @ 16:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0