Härmed gör jag avbön och lovar att aldrig mer....

...... bära pannband under en innebandymatch. Min gode vän och internetpolisen Niklas Bergkvist satt och gick igenom innebandymagazinet.se:s arkiv och hittade en bild där jag bar pannband. Det var inga snälla ord i det mailet men jag respekterar det. Tydligen är han allierad med frisörskan här på stattena centrum för hon respekterade det också. När hon frågade hur jag ville ha frisyren så sa jag spara gärna luggen lite, ja trivs me den. Hon sparade.........1 cm.

Då var det 1:a maj då. Nåt demonstrations tåg pallar ja inte ansluta till idag men eftersom maj räknas som vår så tänkte jag att en joggingrunda blir nog utmärkt. Tyvärr är det ju så att en ledig dag mitt i veckan ofta innebär lite sämre väder. När jag kom ut märkte jag att det var kallare idag än ute, 10 grader regn och kallt upp till knäna. Solen stod liksom som spön i backen.....eller rörde jag till allt nu?? Nåja det va inget höjdarväder att springa i.

Jag skulle också vilja gå ut med en efterlysning. Micke har ju som bekant flyttat in på looserstreet. Mitt mellan två suppleanter i looserstyrelsen. Ingen nämnd ingen glömd. Nu har jag jagat denne Mikael hela dagen för att snika till mig en kopp kaffe. Ska han bo på gatan får han börja bju på sånt. Det är dessutom smidigare att knalla över och dricka kaffe där än att han ska ta med sig kaffe till mig. Min fråga är dock, var är han?? Han har varit oanträffbar ända sedan 11:00 idag.

(Var e han, å framförallt, när e kaffet klart??)

Kommentarer
Postat av: #71

Så ja. Duktig pojke...

Pannband e för pajaser

2008-05-01 @ 21:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0