Nudelrace på Looserstreet

Ju äldre man blir ju mer måste man röra på sig å ja undrar om det inte e så att man måste tänka väldigt mycket på va man stoppar i magen åxå. Hela denna vecka har varit ett enda nudelrace, dels för ja inte pallat att laga riktig mat å dels för jag faktiskt tycker det smakar rätt bra om man kryddar det på rätt sätt. Nu fick ju Micke (kungen av looserstreet) nys om detta och han skall ju alltid vara värst så idag på sitt dagliga kaffebesök slängde han åt mig ett paket yum yum nudlar med orden. - Det här grabben, det är nudlarnas rolls royce. Vi får se.
(Inte för skabbig måltid för mig)

Inte för att vara sån men....vad va det jag sa. Tre Kronor går minst till semifinal och se vad som hände. Nu blir det semi på fredag mot Kanada. Det här kan bli en superfredag om de små planerna som uppnbarade sig igår blir av. Jag hoppas det alla fall. När det gäller att tippa så har jag så många gånger berättat att jag är rätt kass på det men det gäller bara när jag satsar pengar. När jag tippar utan pengar, även kallat gissar, så går det bättre. Jag gissar att Sverige-Finland möts i en drömfinal på söndag.

Jag följer ju såklart sveriges bästa hemsida dagligen (www.akibs.se) och kan med glädje se att det rör på sig både i vår och damernas trupp. Det ser ut att även nästa år kunna bli en hel del kul matcher i sporthallen. Ett lag som jag dock saknar i den preliminära serieindelningen i vår serie är Tygriket. Snacka om att som stämningen piskades upp förra säsongen så hade det kunna blivit riktigt roliga matcher i år. Det är åxå synd att TT nu blir berövade på den trevliga vandringen i den fina Åstorps naturen *L*. Vi får hoppas på förändringar i sista stund.

Som ni vet så är det ju alltid lite nyhetstorka så här offseason så för ni nys om ett scoop så tveka inte att kontakta min agent så vi kan dikta ihop nåt trevligt här. Ibland räcker det med att ta på sig två vänsterskor för att en historia skall födas, eller hur Elina *L*

För er som undrar...jag mår väldigt bra just nu. Kramas i trafiken!!!!!

Kommentarer
Postat av: kungen av looserstreet

det kommer att kosta att få veta var man köper nudlarna *L*

2008-05-15 @ 21:24:04
Postat av: Elina

Jo det verkar ju så, även om jag hävdar att det inte enbart var mitt fel ;) Ha en skön helg!

2008-05-17 @ 08:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0